Takaisin

Uusimman asiakastyytyväisyyskyselymme tulos: Kaukokiidon NPS +59!

Touko-kesäkuun taitteessa toteutetun asiakkaiden pulssikyselyn nettosuositteluindeksi (NPS) oli erinomaisella tasolla +59, ja ylitti näin reippaasti kuljetus- ja logistiikka-alan keskiarvon +40.

Mittaamme asiakkaidemme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti. Toteutamme vuosittain marraskuussa laajan asiakastyytyväisyystutkimuksen. Sen lisäksi kartoitamme näin kesän korvilla tiiviillä pulssikyselyllä, kuinka tyytyväisiä asiakkaamme ovat yhteistyöhön kanssamme. Näin huolehdimme siitä, että kuljemme jatkuvasti asiakkaidemme rytmissä.

Touko-kesäkuun taitteessa toteutetun pulssikyselyn nettosuositteluindeksi (NPS) oli erinomaisella tasolla +59. NPS (Net Promoter Score) kertoo, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi yritystä ystävilleen tai kollegoilleen. Avoimissa palautteissa saimme erityisesti kiitosta toimitusvarmuudestamme, joustavuudestamme sekä kasvollisesta ja asiantuntevasta asiakaspalvelusta.

Uusien teknologioiden vuosi

Vuonna 2025 panostamme erityisesti digitaalisten palvelujemme kehitykseen. Julkaisimme toukokuussa uudistuneen, entistä paremman Kaukoputken asiakkaidemme käyttöön. Verkkopalvelun kehitystyössä on keskitytty erityisesti käyttäjäkokemuksen parantamiseen, nykyistä ohjaavampaan käyttöliittymään ja tiedon visualisointiin.

Kehitämme lisäksi kokonaan uutta toiminnanohjausjärjestelmää, joka parantaa toimintamme laatua ja tehokkuutta. Järjestelmä tarjoaa asiakkaillemme ja omille asiantuntijoillemme jatkossa entistä paremman näkyvyyden kuljetustapahtumiin. Samalla automatisoimme rutiinitehtäviä ja vapautamme työntekijöidemme aikaa tehtäviin, joissa ihminen on parhaimmillaan. Tämä vähentää myös tuotannollisia ja laskutuksellisia erheitä.

Sekä Kaukoputki että toiminnanohjausjärjestelmämme kehitystyö tapahtuu omassa teknologiayksikössämme, joka työllistää tällä hetkellä lähes 50 asiantuntijaa.

Vastuullisuustyömme jatkuu

Jatkamme vastuullisuustyötämme investoimalla jatkossakin vaihtoehtoisiin käyttövoimiin ja tarjoamalla asiakkaillemme Kaukokiito BIO -palvelua, joka kuljettaa asiakkaidemme lähetykset uusiutuvalla dieselillä. Tavoitteemme on kirkas: toimittaa asiakkaidemme lähetykset tulevaisuudessa hiilineutraalisti.

Panostamme tänäkin vuonna henkilöstömme koulutukseen, hyvinvointiin ja työturvallisuuteen. Käynnistimme tammikuussa 2025 ketjutasoisen Kaken turvavuosi -kampanjan, jonka tavoite on lisätä työturvallisuustietoutta, kannustaa työympäristön havainnointiin, työturvallisuushavaintojen tekemiseen ja havaittujen puutteiden korjaamiseen. Työturvallisuuden eteen tekemällämme työllä on todettu olevan suora yhteys tapaturmataajuuteemme, joka on alle alan keskiarvon. Teemme myös aktiivista työturvallisuustyötä yhdessä asiakkaidemme kanssa – se on meidän kaikkien yhteinen asia.

Varastointipalveluja omissa ja asiakkaiden tiloissa

Panostamme myös kuluvana vuonna valtakunnallisen logistiikkaverkostomme ja palvelutarjontamme kehittämiseen. Tarjoamme sopimuslogistiikan palvelujamme useilla paikkakunnilla Suomessa ja etsimme aktiivisesti yhdessä asiakkaidemme kanssa mahdollisuuksia laajentaa palvelutarjoamaamme uusille alueille ja uusiin palveluihin. Tarjoamme sopimuslogistiikan palveluita myös asiakkaidemme tiloissa.

Lue lisää

10.06.2025 | Tiedotteet

Kaukokiito mukana Amispäiväkirjojen 2. tuotantokaudella

Lue lisää

05.06.2025 | Tiedotteet

Kaukokiito on jälleen mukana yleisurheilukesässä

Lue lisää

05.05.2025 | Tiedotteet

Kuljetusvahinkojen korvaushakemukset siirtyvät uuteen Kaukoputkeen 15.5.2025

Lue lisää

19.03.2025 | Tiedotteet

Kaukoputki-verkkopalvelu uudistuu

Lue lisää